UPDATE: PROPEL LAGOS and THE FAB E’ READER APP

UPDATE: PROPEL LAGOS and THE FAB E’ READER APP

Hey yawwwwwl!!! If you feel breathless after reading this POST, It is because I am writing it soooo super fast. Hahaha Ok so our FIRST Propel meeting was EVERYTHING!!! Walahi, I have not even recovered from it. Every thing I want to do now, I filter through the wisdom I garnered BOTH from the videos … Continue reading

My name is EZIAHA and I BUILD DIFFERENT!!!

My name is EZIAHA and I BUILD DIFFERENT!!!

To follow God closely is to fulfill your calling COMPLETELY… Beth Moore, ENTRUSTED BIBLE STUDY. I am just going to write from my heart, but first, hope everyone is AWESOME yo!!! New week!!! May God bless our week in Jesus name, AMEN!!! Ok I dunno about yawl but I LOVE SOCIAL MEDIA!!! I think it … Continue reading

Road-Weary?

Road-Weary?

You know, in our FIRST ever Propel meeting, I asked the ladies to share in our Whatsapp group the TOP two things they learned, and almost everyone of them mentioned ‘THE GOAL IS JESUS and so I HAVE TO KEEP RUNNING HARD TOWARDS HIM IN MY OWN LANE!!!’ Such a valid RESOUNDING lesson shared by … Continue reading

BEAUTIFUL…

BEAUTIFUL…

You know, I am building my own Book reader App THE FAB E’ BOOK app (which by the way is costing me an arm, a leg and 2 uteruses lol) and after we reached an agreement, the last thing I told her (Yup, I am using a techy female GEEK) was  ‘…I LOVE colours. I am a super sanguine, … Continue reading

The 6k Christmas🌲in🌲October promo at #ESquad…

The 6k Christmas🌲in🌲October promo at #ESquad…

Hey guys,Ok let’s go straight to the point with this post… So this October, I am having another promo on all my services.  Online coaching class for those who want to lose weight – N6000 (regular price:10k. ) Discount for my past students – N5000 (if you have ever paid me for any service that … Continue reading

Eziaha PROPELLED!!! Lessons from my life…

Eziaha PROPELLED!!! Lessons from my life…

Hey guys.  Ok lemme share some lessons I picked from Propel that totally and radically changed something in me. Yawl know me, when I like something, I go all the way IN!!!  I discovered Propel earlier this year, and I desperately wanted to see a video from the curriculum. Not the ones on YouTube ooo. … Continue reading

A LOT of NEWsss…New Name, New Vlog, NEW BOOK!!!

A LOT of NEWsss…New Name, New Vlog, NEW BOOK!!!

Hey guys, Oh, my world has been buzzing, spinning, opening up, stretching and just generally BUSY… And BUSY is a term I am reclaiming and redefining because it has been getting a lot of bad rap out there. When we say busy on this lane (yes, we. I am including you in my redefinition), we … Continue reading